Aktualność: Procedura ofertowa - Konferencja_ Wrocław
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
TERMIN: od 14.11 do 30.11.2022 r.
oferty prosimy przesyłać na adres mailowy: dolnoslaski@kidp.pl
Komisja Ofert Dolnośląskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych zaprasza do składania ofert na organizację KONFERENCJI w dniach: 26-28.10.2023 r. we WROCŁAWIU.
Planowana liczba uczestników: 150 osób, w tym 120 osób nocujących.
Struktura pokoi: liczba pokoi: 36 pokoi 1 - osobowych oraz 43 pokoje 2 – osobowe.
UWAGA. Bardzo ważne!!!: - usługa kompleksowa VAT 23%
Prosimy o ofertę na zakup kompleksowej usługi organizacji konferencji (całość VAT 23%) i określenie jej tak w umowie i na fakturze. Zakup usługi kompleksowej to zakup co do istoty 1 usługi, na którą składają się poszczególne elementy, w tym np. usługi gastronomiczne, noclegowe, wynajem sal, parking itp. Prosimy o podanie w ofercie kwot netto + VAT 23%. Oferta powinna obejmować: |
1. ZAKWATEROWANIE:
1) Cena noclegu w pokoju 1 os. ze śniadaniem,
2) Cena noclegu w pokoju 2 os. ze śniadaniem (cena/os.)
3) cena pokoju 1 os. i 2 os. dzień przed i dzień po wskazanym terminie konferencji,
4) czas trwania doby hotelowej i możliwość jej ewentualnego przedłużenia.
5) możliwość korzystania z parkingu - liczba miejsc parkingowych i ich cena.
2. WYŻYWIENIE:
1) cennik – przerwa kawowa jednorazowa.
2) cennik – przerwa kawowa całodzienna.
3) cennik – obiad.
4) cennik – kolacja.
3. ORGANIZACJA BANKIETU:
1) możliwość organizacji kolacji bankietowej w jednej dużej sali do godz. 2.00 w nocy.
2) możliwość zamówienia własnego zespołu muzycznego przez DO KIDP.
3) Sala z odpowiednią akustyką dla organizacji wystąpień muzycznych.
4) cennik – uroczysta kolacja.
5) cennik – alkohole.
SALA WYKŁADOWA:
1) cena za wynajem sali wykładowej.
2) maksymalna liczba osób w ustawieniu teatralnym, która zmieści się na sali z uwzględnieniem miejsca dla 2 kabin z tłumaczeniem symultanicznym.
3) zapewnienie obsługi technicznej sali (wskazanie osoby, która będzie kontrolowała czy wszystkie urządzenia na sali działają sprawnie).
4) Klimatyzacja.
5) mównica, rzutnik, 6 mikrofonów.
6) możliwość umieszczenia na sali banerów z logo partnerów.
7) Możliwość udekorowania sali wykładowej przez firmę zewnętrzną (np. kwiaty).
POZA SALĄ WYKŁADOWĄ:
- możliwość umieszczenia przez salą stoisk sponsorów.
- liczba dostępnych mniejszych salek (na ok. 15 osób) i ich cennik (2-3 salki).
POZOSTAŁE:
1) Stały opiekun ze strony Hotelu podczas organizacji i całego pobytu.
2) Dostęp 1 salki dzień przed konferencją (na materiały konferencyjne).
3) Możliwość ustalenia jednej, łącznej opłaty za korkowe za cały pobyt grupy.
4) możliwość korzystania ze stref relaksu – cennik i godziny otwarcia.