Data publikacji: 2022-11-18

Procedura ofertowa - Konferencja_ Wrocław

Informacje

Aktualność: Procedura ofertowa - Konferencja_ Wrocław

ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT

TERMIN: od 14.11 do 30.11.2022 r.

oferty prosimy przesyłać na adres mailowy: dolnoslaski@kidp.pl

Komisja Ofert Dolnośląskiego Oddziału Krajowej Izby Doradców Podatkowych zaprasza do składania ofert na organizację KONFERENCJI w dniach: 26-28.10.2023 r. we WROCŁAWIU.

Planowana liczba uczestników: 150 osób, w tym 120 osób nocujących.

Struktura pokoi: liczba pokoi: 36 pokoi 1 - osobowych oraz 43 pokoje 2 – osobowe.

UWAGA. Bardzo ważne!!!: - usługa kompleksowa VAT 23%

Prosimy o ofertę na zakup kompleksowej usługi organizacji konferencji (całość VAT 23%) i określenie jej tak w umowie i na fakturze. Zakup usługi kompleksowej to zakup co do istoty 1 usługi, na którą składają się poszczególne elementy, w tym np. usługi gastronomiczne, noclegowe, wynajem sal, parking itp.

Prosimy o podanie w ofercie kwot netto + VAT 23%. Oferta powinna obejmować:

1. ZAKWATEROWANIE:

1) Cena noclegu w pokoju 1 os. ze śniadaniem,

2) Cena noclegu w pokoju 2 os. ze śniadaniem (cena/os.)

3) cena pokoju 1 os. i 2 os. dzień przed i dzień po wskazanym terminie konferencji,

4) czas trwania doby hotelowej i możliwość jej ewentualnego przedłużenia.

5) możliwość korzystania z parkingu - liczba miejsc parkingowych i ich cena.

2. WYŻYWIENIE:

1) cennik – przerwa kawowa jednorazowa.

2) cennik – przerwa kawowa całodzienna.

3) cennik – obiad.

4) cennik – kolacja.

3. ORGANIZACJA BANKIETU:

1) możliwość organizacji kolacji bankietowej w jednej dużej sali do godz. 2.00 w nocy.

2) możliwość zamówienia własnego zespołu muzycznego przez DO KIDP.

3) Sala z odpowiednią akustyką dla organizacji wystąpień muzycznych.

4) cennik – uroczysta kolacja.

5) cennik – alkohole.

SALA WYKŁADOWA:

1) cena za wynajem sali wykładowej.

2) maksymalna liczba osób w ustawieniu teatralnym, która zmieści się na sali z uwzględnieniem miejsca dla 2 kabin z tłumaczeniem symultanicznym.

3) zapewnienie obsługi technicznej sali (wskazanie osoby, która będzie kontrolowała czy wszystkie urządzenia na sali działają sprawnie).

4) Klimatyzacja.

5) mównica, rzutnik, 6 mikrofonów.

6) możliwość umieszczenia na sali banerów z logo partnerów.

7) Możliwość udekorowania sali wykładowej przez firmę zewnętrzną (np. kwiaty).

POZA SALĄ WYKŁADOWĄ:

  1. możliwość umieszczenia przez salą stoisk sponsorów.
  2. liczba dostępnych mniejszych salek (na ok. 15 osób) i ich cennik (2-3 salki).

POZOSTAŁE:

1) Stały opiekun ze strony Hotelu podczas organizacji i całego pobytu.

2) Dostęp 1 salki dzień przed konferencją (na materiały konferencyjne).

3) Możliwość ustalenia jednej, łącznej opłaty za korkowe za cały pobyt grupy.

4) możliwość korzystania ze stref relaksu – cennik i godziny otwarcia.